Tisztelt Tanítványaink!
Amennyiben bizonyítványuk elveszett, az alábbiak szerint kell eljárni az igénylésben:
Bizonyítványmásodlat igénylésének menete:
1./ A bizonyítványmásodlat a titkárságon rendszeresített formanyomtatványon- írásbeli
kérelem alapján, előre egyeztett időpontban kerül kiállításra/kiadásra.
Formanyomtatvány letölthető az intézmény honlapjáról, illetve kérhető a titkárságon
személyesen.
A kitöltött igénylőlap leadható személyesen, vagy az iskola.sarkeresztur@gmail.com email címen.
Lehetőség van továbbá a Kréta e-Ügyintézés felületén is az igénylés leadására.
Amennyiben az e-Ügyintézésrendszerhez az igénylő nem rendelkezik felhasználói
jogosultsággal, akkor ideiglenes felhasználói regisztrációval igényelhet belépési
jogosultságot vagy Ügyfélkapus bejelentkezés követően, az Oktatás, kutatás/Köznevelés menüpontban adhatja le igénylését.
2./ Az igénylés térítési díj köteles mértéke 3.000 Ft, melyet átutalással, vagy csekken
történő készpénzbefizetéssel kell leróni. Készpénzben történő befizetéshez szükséges
csekket személyesen, a titkárságon lehet igényelni.
Dunaújvárosi Tankerületi Központ
számlaszám: 10029008-00336822-00000000
Közlemény: az igénylő neve, bizonyítvány másodlat, SÁI, FB 3301
3./ A kért iratot csak az érintett, vagy annak írásbeli meghatalmazottja személyesen veheti
át, a kérelem beérkezését követő legkésőbb 8. munkanapon, illetve megcímzett,
felbélyegzett válaszboríték ellenében postázzuk.