Tisztelt Tanítványaink!

Amennyiben bizonyítványuk elveszett, az alábbiak szerint kell eljárni az igénylésben:

Bizonyítványmásodlat igénylésének menete:

1./ A bizonyítványmásodlat a titkárságon rendszeresített formanyomtatványon- írásbeli

kérelem alapján, előre egyeztett időpontban kerül kiállításra/kiadásra.

Formanyomtatvány letölthető az intézmény honlapjáról, illetve kérhető a titkárságon

személyesen.

A kitöltött igénylőlap leadható személyesen, vagy az iskola.sarkeresztur@gmail.com email címen.

Lehetőség van továbbá a Kréta e-Ügyintézés felületén is az igénylés leadására.

Amennyiben az e-Ügyintézésrendszerhez az igénylő nem rendelkezik felhasználói

jogosultsággal, akkor ideiglenes felhasználói regisztrációval igényelhet belépési

jogosultságot vagy Ügyfélkapus bejelentkezés követően, az Oktatás, kutatás/Köznevelés menüpontban adhatja le igénylését.

2./ Az igénylés térítési díj köteles mértéke 3.000 Ft, melyet átutalással, vagy csekken

      történő készpénzbefizetéssel kell leróni. Készpénzben történő befizetéshez szükséges

      csekket személyesen, a titkárságon lehet igényelni.

                     Dunaújvárosi Tankerületi Központ

                     számlaszám: 10029008-00336822-00000000

                     Közlemény: az igénylő neve, bizonyítvány másodlat, SÁI, FB 3301

3./ A kért iratot csak az érintett, vagy annak írásbeli meghatalmazottja személyesen veheti

      át, a kérelem beérkezését követő legkésőbb 8. munkanapon, illetve megcímzett,

      felbélyegzett válaszboríték ellenében postázzuk.

KÉRELEM LETÖLTÉSE

Kategória: Egyéb kategória | A közvetlen link.